21.11.11

Μεγαλος->ωριμος...γελαστε!!!

Σε μισω!Οχι γιατι με παρατησες και δεν σε ενοιαξε τι θα γινω.
Σε μισω γιατι με εκανες αυτο που ειμαι!
Με εκανες εναν ανθρωπο χωρις ψυχη.Εναν ανθρωπο που φοβαται,που δεν μπορει να εμπιστευτει,να αγαπησει,να ονειρευτει,να ζησει,να δημιουργησει φιλιες...
Εσυ φταις!!

Εσυ φταις γιατι παρατησες ενα παιδι,μια ψυχουλα,ενα μικρο παιδι με ονειρα και επιθυμιες.
Εσυ ησουν αυτος που ελεγε πως δεν θα με αφηνες ποτε,παρα μονο οταν πεθανεις.Τι εγινε;Γιατι με αφησες;Τι επαθες;Πεθανες;Γιατι να πληγωνεις ετσι μια καρδια;Και αν δεν σκεφτηκες εμενα δεν σκεφτηκες οτι ειμαι ο εαυτος σου;Γιατι;Με ρωτανε για σενα και ντρεπομαι.Δεν εχω τι να πω,δεν ξερω τι να πω!Οτι με παρατησες ενα βραδυ;

Ξερεις την πιο κρυφη μου επιθυμια;Να φυγω!Να πεταξω σαν πουλι ψηλα στον ουρανο!Να μην στεναχωριεμαι αλλα και να μην καταστρεφω ονειρα αλλων!Και οταν πεταξω η ψυχη μου θα το νιωθει!Οπως θα πεταει ελευθερη!Και να θυμασαι εσυ θα φταις για αυτο!Δεν σε μισω γιατι σ'αγαπησα.Σε μισω γιατι δεν ησουν ειλικρινης!

*δεν σε μισω απλα,σε λυπαμαι!
Μπ...α!

2 σχόλια:

Ονειρα