29.11.11

the only expectation..

Έρχονται τα Χριστούγεννα!25 και σήμερα..Είναι μια απο τις ωραιότερες γιορτές.χαμόγελα παντού.Κάθε πικραμένος,κάθε πονεμένος απο την ζωή έχει έστω εναν άνθρωπο να του απλώσει το χέρι,να τον πάρει αγκαλιά και να του πει "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" :)
Όλα εκεί έξω τόσο όμορφα!Φωτάκια,άνθρωποι στον δρόμο με σακούλες στα χέρια,σκουφάκια,κασκόλ και ότι άλλο συμβολίζει αυτό τον μήνα,αυτή την εποχή.



Αυτές οι μέρες πάντα με βρίσκουν με πάρα πολλά συναισθήματα..Άνχος,ανασφάλεια,έρωτα,χαρά,λύπη..
Προσμονή..προσμονή για κάτι καλύτερο,κάτι πιο όμορφο,κάτι πιο δυνατό απο το προηγούμενο που θα αντέξει στον χρόνο και στις δυσκολίες.
Δεν είμαι απο τους ανθρώπους που τους αρέσει να γκρινιάζουν αλλά κάθε χρόνο αυτές τις μέρες κάτι μου λέιπει..Κάποιο συναίσθημα ξέφυγε μέσα στον κόσμο,μέσα στο χάος και προσπαθώ να το ακολουθήσω για να μην το χάσω και το επιδιώκω κάθε χρόνο και πιο έντονα και κάθε χρόνο το κενό μεταξύ μας όλο και μεγαλώνει..Μα ποιο συναίσθημα;Η αγάπη!Ένα τόσο όμορφο συναίσθημα.Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες μου λείπει.Μέσα σε κάθε σπίτι υπάρχει αμέτρητη αγάπη,αμέτρητη χαρά.Εδώ όχι,όλοι είναι στεναχωρημένοι,κάποιος τους λείπει.Σε μένα είσαι εσύ.Είναι δύσκολο να σε έχω κοντά μου.Κάθε μέρα απομακρυνόμαστε όλο και περισσότερο.Και σε κυνηγάω,όχι δεν κουράζομαι,είμαι πάντα πίσω σου και πάντα εκει για σένα αλλά πάντα κάπου σκοντάφτω,κάτι παραβλέπω και χάνω χρόνο και κερδίζει ο χρόνος,η απόσταση,κάποια άλλη καρδιά ίσως..Μα σαγαπώ και ξέρω πως είναι να ζεις μακριά απο κάποιον που αγαπάς τόσο πολύ.Το έζησα.Το ζώ.Το δοκίμασα και δεν ωφελεί.Σε χρειάζομαι.Σε θέλω εδώ.Να έχω και εγώ έναν άνθρωπο δικό μου.Να είμαι ο εαυτός μου.Να μην υπολογίζω τίποτα.Να είμαστε εμείς και όλος ο κόσμος μετά.
Είναι αυτή η ιδέα του εαυτού σου κολλημένη στο κεφάλι μου και δεν θέλει να σβήσει,να χαθεί.Γιατί η αγάπη είναι παντοτινή,δεν σβήνεται,δεν ξεχνιέται,μένει εκεί οσος χρόνος και αν περάσει,σε καθε καταιγίδα σε κάθε ξαστεριά.Σε κάθε ηλιοβασίλεμα το χαμογελό σου,σε κάθε ηλιαχτίδα η πνοή σου.

*Σ'αγαπώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα