17.10.11

loveeeeee...!

αν ειναι ετσι η αγαπη γιατι δεν με φυλαξες,
 σε παρτιδα σκαρτι τι χαρτι μου μοιρασες,
μα σαγαπω για παντα,παναθεμα με σαγαπω,
στο παραλογο δεν ξερω πως να αντισταθω!


βροχη,κρυο,αγκαλιες,ζεστη σοκολατα και αλλα ποσα απλα πραγματα που σε κανουν να σκεφτεσαι και να νιωθεις περιεργα!
να νιωθεις:
  • μονος
  • στεναχωρημενος
  • )χαρουμενος,και ας ακουγεται παραξενο(
  • ερωτευμενος...


παράξενα συναισθήματα!θέλω να κλάψω,να΄φωνάξω,να γελάσω..
Βασικά βλακιές λέω..
Θέλω να ανέβω στην ταράτσα να πάρω μια μεγάλη ανάσα μέχρι να σκάσω απο τον αέρα και να φωνάξω Σ'ΑΓΑΠΩ!και εκεί μέσα στην ηχό της φωνής μου να ακουστεί ενα και εγώ,και να ξέρω πως αυτός που φώναξε είσαι εσύ!Ναι!Πραγματικά αυτό θέλω!

Θέλω εσένα,και μόνο εσένα!Γιατί μόνο εσύ αξίζεις!Μόνο εσύ με ξέρεις πραγματικά!Μόνο εσύ με κάνεις να σκέφτομαι λογικά!Μόνο εσύ με κάνεις να χαμογελάω στην λύπη μου και γιατί Μόνο εσύ ήσουν πάντα εκεί για μένα ακόμα και όταν θα μπορούσες να μην το κάνεις!Γιατί μόνο εσύ αξίζεις πραγματικά αυτά που έχω να δώσω και πολλά πειρσσότερα!



ονειρεύομαι ονειρεύεσαι ονειρεύεται ονειρευόμαστε ονειρευόσαστε ονειρεύονται!!!

Ονειρεύομαι!το πιο όμορφο ρήμα μετα το σ'αγαπώ!
είναι όμορφο πράγμα να ονειρεύεσαι!το θέμα είναι να κυνηγάς τα ονειρά σου όμως!Για αυτό μην σταματήσεις λεπτό να τα κυνηγάς και να πιστεύεις σε αυτά!


όλα ήταν μικρές διασκορπισμένες σκέψεις στο μυαλό!
μόνο αυτό!
καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα