28.10.11

..like you...

..I heard that your dreams came true,guess she gave you things I didn't give to you..I hate to turn up out of the blue uninvited,but I couldn't stay away,I couldn't fight it.I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded that for me it isn't over.Never mind, I'll find someone like you,I wish nothing but the best for you too.Don't forget me, I beg I remember you said,"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead," Yeah...

Χειμώνιασε απότομα!κρύο,ζεστό σπίτι,άδειο δωμάτιο,μοναχικός άνθρωπος!
Όλα μονότονα!Τίποτα να δίνει λίγο φως,τίποτα που να χρωματίζει την απαίσια αυτή καθημερινότητα.Μόνο οι φίλοι σε 2-3 μέρες μέσα στην εβδομάδα.Λίγο γέλιο,και αυτό δηλαδή μετρημένο.Κανείς να σε πάρει αγκαλιά.Να σου δώσει τόση αγάπη που να ζεστάνει η καρδιά σου.
*Ύπαρχουν τραγούδια που μιλάνε για την μοναξιά και με εκφράζουν μέχρι αηδίας.Αγαπημένο αυτό με τον στίχο "εγω δεν ειμαι ενα παιδι σαν ολα τα αλλα στο χα πει,γιατι εγω την μοναξια διαλεξα φιλη μου καλη,μονο σε αυτην βρηκα στοργη,βρηκα αγαπη αληθινη,μου γιατρεψε καθε πληγη,που μαφησαν ολοι αυτοι,ολοι αυτοι,ολοι οι ανθρωποι που ειναι ψυχικα νεκροι,ειτε ηταν φιλοι ειτε εχθροι,αγνωστοι μα και γνωστοι,καθε αγαπη αληθινη"και το νιωθω με αντιπροσωπευει!*

Δεν είμαι σίγουρη ακόμα γιατί όταν σκέφτομαι,μιλάω,για την μοναξιά εσύ είσαι το πρώτο άτομο που θα μου έρθει στο μυαλό.Και δεν είναι και λογικό.Υπάρχουν ανθρώποι στην ζωή μου που είναι πολύ σημαντικότεροι όπως ο μπαμπάς μου ή η καλύτερη μου φίλη που θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν αυτή την λέξη αφού και οι δύο με αφήσαν στην χειρότερη στιγμή της ζωής μου.Ακόμα και τώρα όμως εσύ μου έρχεσαι στο μυαλό.Σε κάθε σκέψη μου,σε κάθε τραγούδι που θα ακούσω.. :/

{Ο μπαμπάς μου..ναι και αυτός μου λείπει..πάρα πολύ..έχω καιρό να μιλήσω για αυτόν..δεν ξέρω ντρέπομαι για αυτό που είναι..χαθήκαμε με τον χειρότερο τρόπο και αυτό κατα κάποιον τρόπο με κάνει να νιώθω άσχημα..γιατί μπορεί να μην τα πηγαίναμε ποτέ καλά αλλά είναι ο μπαμπάς μου,τον αγαπώ και είμαι σίγουρη πως και αυτός αλλα δεν μπορώ να δεχτώ κάποια πράγματα που είναι σημαντικά για την ζωή μου και τώρα δεν τον έχω καθόλου..}

Τόσα συναισθήματα σε ένα βράδυ,τόσες σκέψεις στο σκοτάδι,τόσα πολλά πράγματα που έχω να ζήσω,Τόσα που έγιναν σε μικρή ηλικία,και τόση δύναμη που πρέπει να βρω για να συνεχίσω!ΟΥΤΕ ΚΑΝ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα