7.9.11

σαν όλα τα άλλα!


Ακούς μουσική να έρχεται απέξω!Βλέπεις κόσμο να βγαίνει βόλτα!Παιδιά να παίζουν στις πλατείες!Όλα όπως πάντα!Τίποτα δεν άλλαξε απο χθες,απο προχθές...Είναι ένα απόγευμα σαν όλα τα άλλα!Έτσι και εγώ θα πάρω τηλέφωνο τα 5 σημαντικότερα άτομα στην ζωή μου,τις φίλες μου,να κανονίσουμε να βγούμε σε κάποιο γνωστό σημείο και να γελάσουμε με τις ανοησίες της κάθε μιας!Στο σπίτι έχω βάλει τέρμα την μουσική και αρχίζω να ετοιμάζομαι!Ντύνομαι,βάφομαι,φτιάχνω τα μαλλιά μου!Όλα γίνονται όπως κάθε μέρα!Καμία αλλαγή!Ακόμα και έτσι όμως κάθε φορά που βγαίνω μαζί τους είμαι τόσο ενθουσιασμένη και διασκεδάζω λες και κάθε μέρα κάνουμε κάτι το διαφορετικό,κάτι καινούριο!
Γιατί το θέμα δεν είναι τι θα κάνεις ή που θα πας!Το μυστικό βρίσκεται στο με ποιον είσαι και πόσο χαρούμενο σε κάνει ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα