7.9.11

αυτό..


Υπάρχουν κάποια τραγούδια που όταν τα ακούς κλαις,γελάς,θυμάσαι,νοσταλγείς,κάνεις συνηρμούς..

Έτσι και εγώ και εγώ το παθαίνω...
Μερικοί στίχοι που με έχουν στιχιώσει στην ζωή μου..

  • Ιστορία παλιά θα σου πω άλλη μια φορά τα λόγια της ακριβός θησαυρός οι λέξεις της είναι χρυσός.Μην την πεις,μην την πεις μ' ακούς η σιωπή σου ειν' ο μόνος χρυσός δε σ' ακούω, δεν έχεις φωνή τα ξεπούλησες όλα, δε μένει δραχμή και στη μάχη που θέλεις να πας έχεις χάσει από πριν φύγε, μην πολεμάς!
  • Εγώ σ' αγάπησα εδώ με τα φεγγάρια της βροχής περίμενες τόσο καιρό να ξαποστάσεις.Έφτανε να χαμογελάς να σε κοιτάζω όταν ξυπνάς κι ούτε που σκέφτηκα ποτέ πως θα ξεχάσεις .Παραμυθάκι μου σκληρό όπου κι αν είσαι και γυρνάς για μένα εκεί να μη ρωτάς εγώ σ' αγάπησα εδώ.
  • Θα΄θελα να τα΄χα όλα να΄μουνα παντού να σου χάριζα τ΄αστέρια όλου τ΄ουρανού μα για μένα ένα αστέρι φαίνεται απ΄τη γη ένας είναι ο κόσμος μόνο εσύ.Δεν έχω πολλά όλα να στα χαρίσω δεν έχω πολλά να τα μοιραστώ μόνο μια ζωή πάρτην όλη δική σου μόνο μια χαρά κι όλη σου τη χρωστώ.Μη πεις γι΄αντάλλαγμα εγώ δεν σου ζητώ και μία δεύτερη ζωή θα σου χρωστώ.
  • Είναι τώρα που μετράμε κάπου δυο δεκαετίες και κανένας πια δε θέλει να το σκάσει από κει,φτάνει δίπλα να είσαι εσύ.Σε μιαν ανάσα τόσα χρόνια τα χωράω τα φιλιά σου κι όσες γράψαν μουσικές,σε μιαν ανάσα ...
    Σε μιαν ανάσα, ότι έγινα σε σένα το χρωστάω στο χρωστάω κι ο δειλός δε το ξεστόμισα ποτέ.
  • Μου λες τα μάτια σου να μη τα αγαπώ και να μη πάψω να πιστεύω στα δικά μου μα αυτά τα μάτια όπου χαθώ κι όπου βρεθώ τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου....Σ΄αυτά τα μάτια δεν υπάρχει λογική
    όσο βαθιά κι αν τα κοιτάζω μ΄αγαπούνε της ιστορίας πυρπολούν τη φυλακή στα παραμύθια και στ' αστέρια να με βρούνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα