9.9.11

Στερεότυπα μου..


μια γουλιά νερό θα πιω πώς αλλιώς να καταπιώ πως τα πάντα αλλάζουν.Πάρε εσύ τα χάδια τα γυμνά σκοτάδια τα πρωτότυπα κι άσε εδώ για μένα κάτι στοιχειωμένα σ' αγαπώ, σ' αγαπώ,σ' αγαπώ καρδιά μου στερεότυπά μου έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα και γι' αυτό θυμώνω που θα λέω στον πόνο σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ λες κι είμαστε αγκαλιά...


Λυπάμαι που χάσαμε τόσες ευκαιρίες,λυπάμαι που φοβόμασταν,λυπάμαι που έμενα μακριά σου,λυπάμαι για την απόφαση που είχα πάρει τότε,λυπάμαι που δεν κατάφερα να το αλλάξω όσο ήταν νωρίς σχετικά..μετά απο 4 μήνες ακόμα σε νιώθω κοντά μου και θέλω να σε αγκαλιάσω και για μια φορά να νιώθεις το ίδιο..ξέρω πως με θες,είμαι σίγουρη,όμως τα έκανα θάλασσα!!δεν ξέρω αν θα μου ξαναμιλήσεις μα σ'αγαπώ!σε βλέπω συνέχεια,βγαίνω μαζί σου σε κοινή παρέα όμως τίποτα!μόνο κλεφτές ματιές!ούτε που μιλάμε!πόσο θέλω να πάρω ένα σου φιλί!! 

είμαι 15 και είμαι σίγουρη πως δεν θα σε ξεχάσω ποτέ..για το άλλο μου μισό(χωρίς υπερβολές)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα