9.9.11

να συνηθίζει το κορμί και εγώ να λιώνω..

ΕΣΥ!εσύ όλη μου η ζωή!μου λείπεις!θέλω λίγο χρόνο μαζί σου σαν τον παλιό καλό καιρό!ακόμα και απο τότε που ήμασταν φίλοι!απλά θέλω να περάσω λίγο χρόνο μαζί σου!να σε νιώσω!να μυρίσω το άρωμα σου!το άρωμα που σε έκανε τόσο ξεχωριστό!μόνο εγώ και εσύ!κανείς άλλος!να ακούσω την φωνή σου!να με πάρεις αγκαλιά!για λίγο αλήθεια!άφησε με να έρθω μαζί σου!έζησα έτσι,είδα πως είναι,μ'άρεσε,είναι εθιστικό να ξυπνάς και να ξέρεις πως έστω ένας άνθρωπος πάνω στην γη σε σκέφτεται,να κοιτάς το κινητό σου και να έχεις μήνυμα απο τον αριθμό που λατρεύεις και να γράφει "Καλημέρα ζωή μου :* "είναι υπέροχο να ξέρεις πως όταν θα βγεις βόλτα θα δεις έναν άνθρωπο που θα ξέρεις πως ένας ακόμα λόγος που χαμογελάει είσαι εσύ!να έχεις κάποιον που ξέρεις πως όταν κάνεις λάθος αυτός θα είναι εκεί να σου φωνάξει να σου δείξει το σωστό και στο τέλος να σου πει "αγάπη μου θέλω να προσέχεις"ναι!συνήθισα να ζω έτσι,το αγάπησα αυτό!αγάπησα και εσένα!θα μπορούσα να το ζω με κάποιον άλλον,αλλά κανείς δεν με κάνει να νιώθω όπως εσύ!είσαι ο μόνος άνθρωπος που αγαπώ και δεν ντρέπομαι να κοιτάω στα μάτια!μπορεί να μην σου έλεγα τι σκέφτομαι και όμως εσύ ήξερες!ήξερες πότε ήμουν χαρούμενη,στεναχωρημένη.πότε ήθελα να σε δω και πότε σε απέφευγα!ήσουν εσύ και ο όλος ο κόσμος μετά!ήμασταν εμείς και κανείς άλλος!Πέντε μήνες είναι λίγοι για την αγάπη που σου έχω!εγώ ήθελα έναν χρόνο,ίσως και μια ολοκληρή ζωή δεν ξέρω!αλλά σίγουρα ήσουν εσύ αυτός ο πρίγκηπας με το άσπρο άλογο στα όνειρα μου!εσύ ήσουν για μένα αυτό που άλλες κοπέλες δεν έχουν βρει ακόμα!εσύ ήσουν το χρώμα στην ζωή μου!ήσουν αυτός που ανέτρεπε το άσπρο-μαύρο-γκρι σε μπλε-ροζ!και όλα χάθηκαν στην ανοησία της στιγμής!σε κάτι που εγώ είπα τόσο απερίσκεπτα αλλά τόσο αποφασιστικά που εσύ δεν μου έφερες αντίρρηση-.-και τώρα να!σε  θέλω εδώ!να έχω κάτι να θυμίζω πως και εγώ έχω έναν άνθρωπο στην γη που θα έδινα και την ζωή μου προκειμένου να είναι καλά!Να προσέχεις ζωή μου!Σ'αγαπώ σαν τον εαυτό μου!Μου λείπεις!
*αυτά σκεφτόμουν όταν μου μιλούσες και εγώ απλά σε άκουγα!
αυτά όλα όταν εσύ μου φώναζες για βλακείες που είχα κάνει!
αυτά όταν εγώ έκανα κάτι λάθος και εσύ μου φώναζες γιατί ανησυχούσες για εμένα!



Δυο μέρες μόνο να σε κρατάω αγκαλιά,δυο μέρες μόνο να σε έχω δίπλα μου ξανά για λίγο μόνο.
Δυο μέρες μόνο σε ένα ταξίδι αστραπή να ξεδιπλώνω να παίρνει ανάσα η ζωή για λίγο μόνο.
Για τόσο μόνο φως να γεμίζουν οι στιγμές να λάμπουν μες στο χρόνο όλο το σώμα μου να ζει για σένα μόνο,δυο μέρες μόνο.
Δυο μέρες μόνο να συνηθίζει το κορμί και εγώ να λιώνω έπειτα μόνο την φωνή σου να ανταμώνω.
Δυο μέρες μόνο όσο μια βόλτα διαρκεί για τόσο μόνο όλη η ζωή μου αυτή η στιγμή δυο μέρες μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα