10.6.12

αγάπη μου..

αγάπη μου.

έτσι όπως είσαι σίγουρος πως είσαι ευτυχισμένος,πως τα έχεις όλα και δεν βρίσκεις λόγο για να παραπονιέσαι,τότε ακριβώς τρως μια σφαλιάρα και καταλαβαίνεις πως δεν έχεις τίποτα.
κι αν είχες σίγουρα μόλις το έχασες.
γιατί ήταν πολύ όμορφο αυτό που ζούσες για να διαρκέσει στον χρόνο.
λένε πως ότι αξίζει διαρκεί στον χρόνο.
οτι θες πραγματικά πολύ το κυνηγάς,δεν το αφήνεις να χαθεί.


αγάπη μου.

δυο λέξεις,τόσα συναισθήματα και τόσες σκέψεις.
λίγος καιρός για κάτι τόσο δυνατό.
μα δεν μπορείς.
είναι αδύνατον να συμβεί.
δεν το θέλει ο θεός.

αγάπη μου.

-αγάπη μου.
σσσσς..
-μα θέλω να...
σσσσς..μην το πεις.
-μα.μα.μα μου λείπεις ρε γαμώτο.
μην το κάνεις αυτό
-σε θέλω.
δεν πρέπει.

αγάπη μου.
όχι πάλι.
μην το ξανά πεις.
δεν χρειάζεται.
δεν το νιώθω.
δεν σε νιώθω όπως πριν.
μα δεν το εννοώ.
φυσικά και σε θέλω όσο πριν.
μα δεν πρέπει.
δεν μπορώ να πληγώσω πάλι τον εαυτό μου.
είναι πολύ νωρίς ακόμα.
είναι νωρίς απο τον θυμό μου να ξεφύγω.
για αυτό φεύγω.
μακριά.μέχρι να μπορώ να νιώσω καλά και πάλι με τον εαυτό μου.

αγάπη μου.
Δεν έχει η νύχτα απόψε νικητή απόψε δεν αφήσαμε το σώμα να μιλήσει εσύ μπορεί να έφυγες κι εγώ να έμεινα εκεί όμως κανένας απ΄τους δυο τα μάτια δεν θα κλείσει.Απόψε χάσαμε κι οι δυο αυτός που φεύγει δεν νικά πώς να στο πω κι αυτός που μένει δεν ξεχνά πώς να στο πω απόψε χάσαμε καρδιά μου και οι δυο.Δεν έχει η νύχτα απόψε νικητή απόψε δεν πετύχαμε με βέλη την καρδιά μας σαν κεραυνός με χτύπησες κι εγώ σαν αστραπή σαν όλα αυτά που ζήσαμε να μην μετρούσαν για ζωή.Απόψε χάσαμε κι οι δυο αυτός που φεύγει δεν νικά πώς να στο πω κι αυτός που μένει δεν ξεχνά πώς να στο πω απόψε χάσαμε καρδιά μου και οι δυο...


καληνύχτα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα