23.4.12

Baby can you see through the tears?Love you more than those bitches before..

ένα απόγευμα σαν τα άλλα.

κ όμως αυτό έχει κάτι το διαφορετικό.

είναι διαφορετικά τα συναισθήματα σήμερα.
οι σκέψεις όμως είναι ίδιες.
η φιγούρα σου δεν φεύγει από το μυαλό μου.
εικόνες από το παρελθόν.
εσύ,εγώ και οι στιγμές μας.
μου χουν λείψει.
εσύ μου έχεις λείψει.
κοντεύει χρόνος.
μα πότε πέρασε;
με σκέφτεσαι άραγε καθόλου;
οι μεγάλες αγάπες δεν χωρίζουν ποτέ λένε.
κάποιοι άνθρωποι είναι γραφτό να είναι μαζί.
ακόμη και αν ζουν χωριστά ή τους χωρίζει η απόσταση.

Πάντα θα υπάρχει κάτι που θα τους ενώνει ..
Μια σκέψη,μια ιδέα,ένα μυστικό ..

Κι ακόμη κι όταν περνάει καιρός,για να βρεθούν,για να μιλήσουν,
ακόμη και τότε,το βλέπεις στα βλέμματά τους,αγαπιούνται ..
Ό,τι κι αν πεις,δεν το ‘χεις νιώσει ..
 Μόνο εκείνοι που το ένιωσαν 
μπορούν να ερμηνεύσουν τι θέλω να πω ..



και προσπαθώ να καταλάβω τι έφταιξε και έχω γίνει έτσι.. ποιος φταίει για όλες τις λάθος επιλογές μου.. και που καταλήγω;; φταίω εγώ, εγώ και το μόνιμο κόλλημα μου με έναν άνθρωπο που δεν θα έπρεπε να σκέφτομαι καν… 

6 σχόλια:

  1. Δεν φταις εσύ! Οι καταστάσεις! Μη ρίχνεις ευθύνες στον εαυτό σου! Κοίτα να σταθείς στα πόδια σου! Κι όλα θα φτιάξουν!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι καταστασεις οριζονται απο εμας.κ οταν αγαπας καποιον και τον χασεις δυσκολα στεκεσαι στα ποδια σου αλλα που θα μου παει θα το καταφερω και τοτε σιγουρα θα ειμαι με ενα χαμογελο

      Διαγραφή
    2. Δεν ορίζονται μόνο από εμάς... Σίγουρα έχουμε ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αλλά δεν φταίμε αποκλειστικά και μόνο εμείς! Η απουσία κάποιων ανθρώπων, είναι σίγουρα πόνος μεγάλος! Αλλά για σκέψου... Έχεις τόσες στιγμές να θυμάσαι!! Κράτα αυτές, λοιπόν... Κι ο χρόνος θα τα γιατρέψει όλα!!

      Διαγραφή
    3. και ποσος χρονος πρεπει να περασει;ηδη εχει περασει ενας και εγω ακομα ειμαι εδω.με τις καταστασεις ισως να εχεις δικιο τελικα.

      Διαγραφή
  2. Θα περάσει κι άλλος χρόνος... ίσως κι άλλος.... κανείς δεν ξέρει! Απλά το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ, είναι να μάθεις να ζεις με τις όμορφες αναμνήσεις! Και πίστεψέ με, ο χρόνος θα τα γιατρέψει όλα!! Απλά δώσ'του ΧΩΡΟ!! Να γελάς μικρή μου!! Όλα θα πάνε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθω δεν με βοηθαει ομως.νταξει υπαρχουν και φορες που ξεφευγω αλλα ειναι τετοιες οι συγκιριες που τον βλεπω καθε μερα.καθε μερα με αυτο το βλεμμα να με κοιταει.καπου χανομαι και εγω..

      Διαγραφή

Ονειρα