11.10.11

σιγουρα...

κάποιες φορές βασίζεσαι σε άτομα που πίστευες πως σε ξέρουν,ξέρουν πραγματικά ποιος είσαι,και δεν θες να πιστέψεις οτι αυτά τα άτομα πιστεύουν σε φήμες που διαδίδονται οτι τα κράζεις!
μερικές φορές όμως,αν και αργά,συνιδιτοποιείς οτι αυτά άτομα δεν αξίζουν να λέγονται φίλοι γιατί στις φήμες πιστεύουν και κάνουν πίσω!
μου έχει ξανατύχη και για κάποιο περίεργο λόγο απο τα ίδια άτομα συνέχεια!
και δίνω ευκαριές!
αλλά κουράστηκα πια!

Πριν μιλήσεις σκέψου!δεν μπορείς να λες πράγματα για τους άλλους γιατί απλά εσύ το θες!
δεν σε ξέρω καν!
λέμε το πολύ ένα γεια και μιλάς για εμένα!
ξέρεις το όνομά μου,όχι την ζωή μου!
πριν κρίνεις τι άνθρωπος είμαι,δες τι άνθρωπος είσαι εσύ!
και όταν αρχίσεις να μιλάς για εμένα σιγουρέψου οτι έχεις καθαρίσει το στόμα σου!
δεν μπορεί κανείς να με κρίνει καλύτερα απο τον ίδιο μου τον εαυτό μου!
και ίσως να τα λέτε όλα αυτά γιατί αγαπώ τον εαυτό μου περισσότερο απο τον καθένα σας εκεί έξω!

Σκέψου αν αξίζει να μιλάς εσύ για τα δικά μου λάθη!
ο καθένας απο τα λάθη του μαθαίνει,ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ,μην κοιτάς των άλλον!
 γίνεσαι χειρότερος άνθρωπος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα