11.9.11

Need a new love!

όχι δεν είμαι της σκέψης ο έρωτας,με έρωτα περνάει αλλά έχουν περάσει ήδη τέσσερις μήνες και δεν υπάρχει λόγος να κάθομαι να στεναχωριέμαι για το παρελθόν μου αφού δεν πρόκειται να γίνει μέλλον!δεν λέω πως ξεπέρασα κάτι και ούτε πιστεύω πως θα τα καταφέρω,απλά κρατάω τις ωραίες αναμνήσεις και προχωρώντας βρίσκω τον εαυτό μου μέσα απο αυτές!και έτσι η δύναμη της καρδιάς μεγαλώνει και το αίσθημα για κάτι καινούριο γίνετε όλο και εντονότερο!!και το προτιμώ.ναι,το προτιμώ απο το να χαλιέμαι!


And everything reminds me of you.And everything reminds me of things we used to do.Even though I miss you, I know we're through.And I need to find something new.And I need new love And I need true love.And I need to be held. And I need to be told There's more to come.


2 σχόλια:

  1. και να'ξερες πόσο σε νιώθω... απλά να θυμάσαι κάτι.. μη ξεκινήσεις τίποτα, μόνο και μόνο για να ξεπεράσεις περασμένες καταστάσεις που πόνεσαν.. θα είναι σαν να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συνήθως αποφεύγω να ξεκινάω κάτι πριν ξεπεράσω κάτι άλλο γιατί όντως κοροϊδεύω τον εαυτό μου αλλά και το άτομο που θα είναι δίπλα μου!αλλά τώρα πιστεύω δεν θα το ξεπεράσω οπότε προχωράω παρακάτω κρατώντας τις στιγμές που έζησα σαν αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ονειρα