10.9.11

απο αυτούς που περιμένουμε ενα έστω μ'αγαπάς...

Υπάρχουν άνθρωποι που τους έχεις μέσα στην καρδιά σου και θα έδινες τα πάντα για αυτούς με αντάλλαγμα να σου πουν ενα "σ'αγαπώ" αυτοί ταυτόχρονα είναι ότι χειρότερο έχεις!σε παρατάνε για έναν γκόμενο,για μια νέα φίλη..αυτοί οι άνθρωποι,που θα έκανες τα πάντα απλά για να είναι καλά,για ένα χαμόγελο τους,αυτοί είναι που σε κάποια στιγμή της ζωής σου θα σε αφήσουν!μου έχει τύχει!πολλές φορές!κουράστηκα πια!δεν αντέχω άλλο ψέμα!3 φορές σε έναν χρόνο;γιατί;τόσο αξία έχει ενα αγόρι για εσάς που το βάζετε πάνω απο την φιλιά!δεν το έκανα ποτέ μου και αηδιάζω στην σκέψη και μόνο!γιατί;είναι μόνο ένα αγόρι αν τον χάσεις θα έχεις τις φίλες σου δίπλα σου,αν όμως τις έχεις αφήσει για μια παρεξήγηση για την πάρτη του τότε είσαι σαν ενα χαμένο χαρτί στην τράπουλα!!ευχαριστώ τα άτομα που ήταν δίπλα μου και μου έδειξαν τι είναι σωστό και τι όχι!τι πρέπει να κάνω και τι όχι!!λένε οτι οι αληθινοί φίλοι φαίνονται στα δύσκολα!ίσως τότε να μην έχω κανέναν γιατί όλοι στα δύσκολα με άφηναν μόνη!μόνο εγώ ήμουν αυτή που έτρεχα για αυτούς!και ξέρεις κάτι!βαρέθηκα!το σιχάθηκα!!όσοι αξίζουν θα φανούν τώρα!οι υπόλοιποι άντε γειά!!!!

Ζω για το χαμόγελο δεν θα γυρίσω πίσω,έχω μια ολόκληρη ζωή και πρέπει να την ζήσω,κοντά μου αν θέλεις να την μοιραστείς χαρά μου δεν έχω θέση για άλλες να γαμήσουν την καρδιά μου κοντά μου είναι λίγοι και αληθινοί και αν πιστεύεις πως το αξίζω τότε μείνε και εσύ!

2 σχόλια:

Ονειρα