2.9.11

εσύ το έχεις;

Εμείς οι άνθρωποι ψάχνουμε γύρω μας να βρούμε κάποιον να έχουμε παρέα,ψάχνουμε κάποιον που θα μας κρατήσει συντροφιά,σαν φίλος,σαν flert.Ακόμα και έτσι όμως ψάχνουμε να βρούμε κάποιον που να μας προσφέρει παρέα για να μην νιώσουμε το συναίσθημα της μοναξιάς!Πολλοί λένε οτι το έχουν καταφέρει και πως έχουν την καλύτερη παρέα του κόσμου και άλλοι πάλι λένε οτι κανείς δεν είναι ικανός να κάνει παρέα μαζί του γιατί δεν ταιριάζουν σε χαρακτήρες!
Εγώ έχω βρεί 5 κορίτσια!Κάποια κοπέλα μπορεί να μπήκε πρόσφατα στην παρέα και κάποια άλλη να την ξέρω χρόνια αλλά όλες τις αγαπώ!Ειρήνη,Ζαχαρούλα,Αναστασία,!Η καθεμία με διαφορετικό χαρακτήρα αλλά η καθεμία έχει και την δικιά της χάρη!Αυτές είναι η ζωή μου!Αυτές είναι η παρέα μου!Και θα είμαι εκεί πάντα για αυτές!Εγώ το βρήκα αυτό που έψαχνα σε αυτά τα 3 πρόσωπα!εσύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα