3.9.11

Ζωή μου! ♥

Όλα τα παιδιά ξεκινούν να κάνουν παρέες απο το νηπιαγωγείο.Μερικά στο δημοτικό χάνονται,αλλά δεν τα ενδιαφέρει γιατί είναι μικρά ακόμα,και έπειτα άλλα ξανά έρχονται σε επαφή στο γυμνάσιο είτε τυχαία είτε σκοπίμως.Έτσι και εγώ.Ανήκω και στις δύο κατηγορίες!Στο νηπιαγωγείο είχα και εγώ μια φίλη απο το άλλο τμήμα που στο δημοτικό ξεχαστήκαμε αλλάξαμε σχολείο,παρέα..Έπειτα ήρθε το γυμνάσιο,γνώρισα μια κοπέλα την έλεγαν Ζαχαρούλα!Η Ζαχαρούλα ήταν ευχάριστη,δροσερή,ζωηρή,με προσωπικό ύφος και ιδιαίτερη διάθεση .Γνωριστήκαμε και αρχίσαμε να κάνουμε παρέα ωσπου καταλήξαμε οτι είμαστε παιδικές φίλες απο το νηπιαγωγείο.Την αγαπώ σαν αδερφή μου,σαν την μικρούλα μου αδερφή και δεν θέλω να πάθει τίποτα μα τίποτα κακό!
*Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι πολύ καλή στα λόγια και πως η αναρτησή μου μπορεί να μην τραβήξει τόσο πολύ την προσοχή αλλά όποιος με ξέρει μπορεί να καταλάβει πόσο σημαντική θέση έχει στην καρδιά μου αυτή η κοπέλα!!


Υ.Γ Σ'αγαπώ σαν την ζωή μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα