7.9.11

Σ'αγαπώ..

Αν ψάξεις σε ένα λεξικό για την λέξη "αγαπώ" θα σου εμφανίσει τα εξής: 
Λέξη:αγαπώ
Ρήμα 
Ετυμολογία: 
  1. έχω πολύ δυνατά αισθήματα προς κάποιον
       συνώνυμα:ερωτεύομαι,συμπαθώ
  2. αισθάνομαι κάποια ιδιαίτερη έλξη προς αντικείμενα,ανθρώπους κ.λ.π
      συνώνυμα:γουστάρω,μου αρέσει,συμπαθώ..
  3. χρησιμοποιείται και για ηθικές αξίεςπχ αγαπάει την χώρα του
Συγγενικές λέξεις:
  • αγάπη
  • αγαπημένος
  • αγαπιέμαι
  • αγαπώντας
Δεν λέω όλα αυτά είναι πολύ χρήσιμα να τα ξέρει κανείς,αλλά μόνο αν πηγαίνει πρώτη-έκτη δημοτικού!Αργότερα νομίζω πως πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε την λέξη "αγαπώ"λίγο πιο σοβαρά με περισσότερο συναίσθημα!Δεν θεωρώ οτι είμαι εγώ αυτή που θα κρίνω αν το χρησιμοποιείς σωστά αλλά μπορώ να σε συμβουλέψω!Πριν το πεις σιγουρέψου αν όντως η σωστή λέξη για αυτό που νιώθεις είναι η λέξη "αγαπώ" και όχι απλά "μου αρέσεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα