25.1.12

True story.

  • σαγαπω
  • και εγω παρα πολυ ,και πραγματικα το εννοω
  • και εγω και ξερεις οτι δεν θα το ελεγα αλλιως
  • θα μεινουμε μαζι καποτε?
  • αμε
  • θα μαγαπας ακομα οταν εχω ρυτιδες και εχω γεννησει και ειμαι σκατα?ή θα κοιτας αλλες ?
  • θα σαγαπω και τοτε
  • ναι αλλα θα εισαι ερωτευμενη μαζι μου?
  • οτι και να γινει μεταξυ μας θα θυμαμαι οτι στην εφηβια μου πανω σε οοολα τα προβληματα μου ειχα εναν ανθρωπο που με καταλαβεναι και μαγαπουσε οσο και εγω.ο ερωτας χανεται σβηνει αλλα θα μεινει η αγαπη και τα συναισθηματα και οι αναμνησεις.μην στεαχωρηθεις ποτε για το αν χασεις τον ερωτα της ζωης σου να στεναχωρηθεις οταν θα σου καταστρεψει ολη την ψυχολογια αυτος που αγαπας
  • δεν μπορω να στο εγγυηθω αυτο
  • για ποοιο απο ολα 

  • ολα;*γιαυτο που ειπες τωρα,αυτος που αγαπαω..μεγαλη κουβεντα,ξερεις τι σκεφτομαι;
  • τι;
  • πως δεν εχω αγαπησει ποτε κανεναν και οταν αγαπησω μπορει να τον αγαπησω πολυ και μετα τι θα γινει?
  • μετα θα πονεσεις αν τον χασεις
  • ....
  • και ο πονος αντεχεται αλλα η μοναξια;
  • καλυτερα
  • δεν την μπορω την μοναξια την φοβαμαι
  • δεν προκειται να εισαι μονη σου ποτε,γιατι εισαι εσυ,τουλαχιστον οσο περναει απτο χερι μου,δεν θα μεινεις ποτε μονη σου
  • ;/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειρα